Celkem 41 nových autobusů dodala společnost MAN Truck & Bus Arrivě do dánské Kodaně. Autobusy v netradičním designu budou sloužit na linkách místního BRT systému (Bus Rapid Transit) na severu města.
Autobusy odpovídají svým provedení prodlouženému článkovému modelu MAN Lion’s City GL A40 CNG, takže se vyznačují délkou 18,75 m a – jak napovídá také název typu – i palivem na stlačený zemní plyn. Oproti klasickým „Lionsům“ známým i z našich silnic jsou však tyto autobusy vyhotoveny v odlišném designu a také s rozdílným uspořádáním dveří, kdy lze pro nástup a výstup využít celkem 4 dvoukřídlé a 1 jednokřídlé dveře.
Autobusy, které nabízejí kapacitu až 150 cestujících, si od německého výrobce pořídila společnost Arriva, která bude nasazovat vozidla na linku BRT systému v dánské metropoli vedenou ze severu města (Herlev) přes centrum až k letišti. Autobusy mají na vybraných částech trasy vyhrazené vlastní pruhy, což urychluje jejich provoz. Právě skutečnost, že autobusy budou nabízet rychlejší dopravu oproti ostatním městským autobusovým linkám, vedla k rozhodnutí uplatnit na vozech na první pohled odlišný design. Oficiálně bude provoz linky zajišťovat firma Movia, ta ale žádné vlastní autobusy nevlastní a všechny linky pro ni zajišťují jiní partneři (v tomto případě tedy Arriva, která je vlastníkem vozů).
Vozidla jsou vybavena kamerovým systémem, klimatizací salónu cestujících, pohodlnými sedadly pro pasažéry a nechybí ani řada bezpečnostních systémů (EBS, ABS, ASR), či optické závory u dveří. K pohonu slouží motor MAN o výkonu 228 kW, přičemž jako pohonné médium slouží zemní plyn, resp. bioplyn, který se bude používat v Dánsku. Díky užití bioplynu by měla být vozidla v provozu téměř CO2 neutrální (nebudeme-li započítávat elektrickou energii potřebnou ke stlačování).