Slovenský Prešov je druhým nejstarším trolejbusovým provozem na Slovensku, nebudeme-li počítat trolejbusové dráhy vzniklé před první světovou válkou, jež měly zcela odlišnou konstrukci. Poprvé se v šarišské metropoli rozjely trolejbusy v roce 1962 a od té doby tvoří její neodmyslitelný kolorit. Obnova vozového parku se realizuje v posledních letech průběžně dodávkami nových trolejbusů Škoda 31 Tr SOR.
Zatím poslední dvojice ev. č. 720 a 721 dorazila z plzeňské Škody Electric do areálu vozovny dne 8. 12. 2015. Trolejbusy jsou součástí většího kontraktu na dodávky nových vozidel, který byl koncipován jako rámcová smlouva na dodávku až 20 vozů. Vítěz tendru, jímž se stala plzeňská Škodovka, ovšem dodal v průběhu let 2011–15 pouze devět trolejbusů (ev. č. 713–721), neboť dopravce se nakonec rozhodl nevyužít celý počet, přičemž smlouva s koncem letošního roku pozbývá platnosti a pro další dodávku bude zapotřebí vypsat nové výběrové řízení.
Dvojice nových trolejbusů je identická s vozidly, jež byly do Prešova dodávány v předešlých letech, novinkou je však klimatizace salónu cestujících, která by již měla být nedílnou součástí všech nově pořizovaných vozidel.
Cena jednoho dodaného trolejbusu činila 550 000 € (cca 15 mil. Kč).