Wrocław (česky též Vratislav) dokončila svůj plán rozvoje tramvajové sítě. Ten počítá v optimistické variantě tím, že by v následujících třech desítkách let mohlo vzniknout ve Wrocławi až 70 km nových tramvajových tratí, takže tempo budování by odpovídalo zhruba 3–4 km novostaveb ročně. Celkem by se mělo jednat o 40 investičních akcí. Vedení města tak ukazuje, že jsou pro něj tramvaje prioritou v zajišťování dopravní obslužnosti. Na projektu se podíleli polští odborníci na veřejnou dopravu z wrocławské univerzity.
V rámci první etapy do roku 2022 by mělo být postaveno 15 km nových tratí. Kromě tratí, které byly již dříve zahrnuty v územním plánu města (a v dlouhodobém výhledu výstavby se tedy s nimi počítalo už v minulosti), se nově počítá v projektu i se zcela novými směry pro tramvajové linky. Jedním z nich je například rozšíření sítě do oblasti Nowy Dwor, kterou obsluhují dnes pouze autobusy. Rozvoj tramvajové sítě by měl jít ruku v ruce s nákupem nových vozidel a plán rovněž počítá s výstavbou nové tramvajové vozovny.