Sbírka historických vozidel Plzeňských městských dopravních podniků se dál rozrůstá. Doposud posledním přírůstkem je trolejbus Škoda 14 Tr08/6 ev. č. 429. Ten byl do provozu zařazen dne 24. 11. 1989 a cestujícím sloužil až do prosince 2006.
Po svém vyřazení zamířil trolejbus do budovy tehdejšího Muzea Škoda (dnes je v areálu populární Techmánie) a později se díky úsilí členů Škoda-Bus klubu vrátil zpět do majetku PMDP (deponován byl na krytém stání ve vozovně Karlov). Dopravce nechal trolejbus v letošním roce renovovat do stavu, jež odpovídá provedení, v jakém byl vůz před 27 lety do Plzně dodán.
Náročnou opravu si ovšem PMDP nerealizovaly samy, ale svěřily ji společnosti Zliner a Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice. Oprava běžela na vozidle od března 2016 až do prosince, kdy se vzorně opravený vůz vrátil zpět do Plzně do areálu vozovny Karlov. „Jsme rádi, že se nám povedlo rozšířit náš historický vozový park o další krásný kousek,“ říká Jiří Ptáček, dopravně provozní ředitel PMDP, a.s., a dodává: „Zájemce začne trolejbus s výrobním číslem 11190 vozit nejdříve 1. dubna příštího roku.“
Trolejbusy Škoda 14 Tr začaly být do Plzně dodávány od roku 1980 a celkem jich dopravce do roku 1991 odebral 116. 42 vozů nechal DP v letech 1999–2006 modernizovat a přizpůsobit je provedení, jež víceméně odpovídalo verzi Škoda 14 TrM vyráběné ve Škodě Ostrov. U 19 z těchto modernizovaných trolejbusů byla dokonce v letech 2002–05 použita zcela nová karoserie (fakticky šlo tedy o novostavbu). V současné době jsou v plzeňských ulicích nadále k vidění pouze poslední čtyři vozy ev. č. 435, 444, 446 a 457 (s výjimkou vozu ev. č. 446 mají všechny novou karoserii).