Polská Wrocław (Vratislav) podepsala dne 10. 6. 2016 smlouvu na dodávku dalších tří vozů typu Moderus Beta vyráběných poznaňskou firmou Modertrans. Zakázka v celkové hodnotě 11,5 mil. zlotých (cca 74,8 mil. Kč, tj. zhruba 25 mil. Kč na vůz) byla firmě přidělena na základě dřívějšího vítězství z července 2015. Tehdy se provozovatel MHD ve Wrocławi dohodl s Modertransem na dodání 6 vozů (do konce r. 2015), přičemž si ponechal možnost odebrat následně v rámci opce dalších až 16 tramvají. Opci je přitom možné uplatnit kdykoli do konce roku 2017.
Trojice částečně nízkopodlažních vozů o délce 28 250 mm pod typovým označením Moderus Beta MF 19 AC představuje levnější alternativu v rámci obnovy vozového parku. Původně přitom typ Moderus Beta vznikl na základě požadavku poznaňského DP. Předpokládalo se, že by mezi původní vozy Konstal 105Na mohl být v rámci modernizace vložen nový nízkopodlažní článek, čímž by vznikla nová velkokapacitní částečně nízkopodlažní tramvaj. Nakonec ale byla upřednostněna cesta úplné novostavby. Kromě Poznaně se pak tramvaje dostaly také do Szczecina, Katowic (zde obousměrná verze) a zmíněné Wrocławi. Zkoušky poté proběhly také v Lodži.
Celkem je nyní v provozu v polských městech 44 tramvají Moderus Beta v různých zákaznických úpravách. Tři vozy pro Wrocław by měly být dodány v průběhu roku 2017.