Přesně na den, kdy před 65. lety vyjely na lince F ze Senovážného náměstí (dříve Stalinovo) do Mladého první autobusy, odhalil Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. nový logotyp, který dopravce bude provázet v následujícím období.
„Chceme se prezentovat jako moderní společnost a proto jsme zvolili značku, která bude snadno komunikovatelná a bude představovat novou cestu dopravního podniku“, sdělil ředitel Dopravního podniku města České Budějovice Slavoj Dolejš.
Základními prvky logotypu, jehož autorem je českobudějovická reklamní agentura, jsou znaky „D“ a „P“, společně utvářející starodávný symbol Uroboros, znázorňující jednoho, nebo dva navzájem se požírající hady, symbolizující nekonečno a cyklickou podstatu věci (městskou dopravu). Písmena jsou prolomená do šipek dodávající logotypu dynamiku, evokující stálý pohyb. Svou podobou a barevností odkazuje na stávající logo města.
Součástí loga je také nový claim Chytrá cesta, který charakterizuje směr vývoje společnosti v následujících několika letech. Představuje zavádění moderních technologií, mj. bezkontaktní platbu jízdného přímo ve vozech, vyšší komfort a spolehlivost dopravy, zavádění internetu či preference MHD v dopravě.
S novým logem se od dnešního dne (8. 9. 2016) mohou zájemci seznámit na stránkách www.dpmcb.cz nebo na facebooku, od pondělí 12. 9. 2016 také na všech autobusech a trolejbusech.
TZ DPMČB