Společnost Stadler již vydala tiskovou zprávu k dodávkám nových tramvají pro Ostravu, kde uspěla těsně v tendru na dodávku až 40 nových dvoučlánkových tramvají, pro něž v nabídkové dokumentaci používala firma pojmenování Ostram NF II. Jak by měla tramvaj pro Ostravu vypadat, dokumentuje vizualizace níže.
Zajímavostí je, že tisková zpráva Stadleru uvádí, že tramvaj vychází z koncepce vozidel Stadler Tango, nikoli z vozidel Metelica (případně též značených Metelitsa), která se vyrábějí v Bělorusku, ačkoli i ze zveřejněné vizualizace je zřejmé, že vozidlo je s vozy s obchodním jménem Metelica příbuzné. Pod obchodním názvem Tango byly doposud vedeny tramvaje a vozidla městských drah (Stadtbahnu), které sice využívaly otočných podvozků (požadovaných striktně i v ostravském tendru), avšak neumožňovaly 100% podíl nízké podlahy (s výjimkou vozidel, jež by měla být dodána do dánského Aarhusu, kde však 100% nízké podlaze nahrává uspořádání dveří).