Dopravce FlixBus, který vstoupil do dálkové dopravy v České republice v roce 2014, se pochlubil výsledky počtu přepravených pasažérů na linkách vedených z Prahy. V porovnání s rokem 2015 byl počet pasažérů cestujících zelenými autobusy z Prahy více než dvojnásobný. Procentuálně vyjádřeno přepravily autobusy o 114 % cestujících více.
Nina Göbbels z oddělení podnikové komunikace k tomu uvedla: „Vývoj naznačuje, že české hlavní město se postupem času stalo jednou z neoblíbenějších destinací mezinárodní sítě FlixBus. Velmi oblíbené je hlavní město České republiky především u turistů z Německa, Nizozemska a Rakouska.“ Data o počtu přepravených cestujících je však nutné vnímat poněkud s rezervou, protože firma mezi léty 2015 a 2016 přistoupila k výraznému posílení spojů i k zavedení nových spojení. Ještě na jaře 2015 zajíždělo do České republiky jen 8 autobusů, zatímco na konci téhož roku šlo již o 23 vozů. Od té doby pak přibyla další vozidla.
Mezi nejoblíbenější destinace Čechů patří Vídeň, Berlín a Drážďany, do nichž jezdí autobusy FlixBusu téměř každou hodinu. V minulosti velký počet pasažérů tvořili zejména cizinci, kteří do Prahy přijížděli. Brzy si však na nového dopravce zvykli i Češi. To se projevilo na počtu prodaných jízdenek, kdy bylo přes český web v roce 2016 koupeno 6x více jízdenek než v roce 2015.
Od dubna 2017 plánuje FlixBus další expanzi. Z Prahy budou moci lidé cestovat do nových destinací v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku, zvýšit se má zároveň počet spojů do švýcarského Curychu nebo do italského Milána.