Americký Boston je jedním z mála amerických měst, v němž je nadále možné projet se tramvajemi koncepce PCC. Na rozdíl od některých jiných měst (například Filadelfie), kde jsou provozovány fakticky novostavby provedené dle vzoru původní konstrukce (avšak s pozměněnými rozměrovými parametry, moderní elektrickou výzbrojí atp.) jsou v Bostonu stále v provozu původní vozy postavené vagónkou Pullman-Standard v letech 1945–46. Tyto tramvaje prošly v průběhu let dvěma významnými modernizacemi, a sice v letech 1978–83 a poté v letech 1999–2005. Stále však jde o původní konstrukci. Nyní se mají tramvaje podrobit další velké rekonstrukci.
Vozy PCC slouží na lince Ashmont–Mattapan High Speed Line, nicméně čtenáři by se neměli nechat zmást pojmenováním „High Speed“, protože ve skutečnosti o žádnou rychlodráhu dnes již nejde a fakticky se jedná o konvenční tramvajovou trať s úrovňovými přejezdy se silnicí, kde musí tramvaje dávat přednost automobilům. Od zbylé tramvajové sítě je linka oddělena a není zahrnuta do systému tzv. Green Line (městských tramvají), ale je značena v plánu sítě červenou barvou (de facto jako prodloužení trasy metra, na nějž je umožněn přestup ve stanici Ashmont). Celková délka trasy činí 4,2 km, umístěno je na ní 8 stanic a denně je zde přepraveno jen okolo 4 600 cestujících. Vozový park je složen oficiálně z deseti vozů, z nichž však jen část je provozní. Na tramvaje se velmi obtížně shánějí náhradní díly. Část je proto získávána z odstavených vozů, jiné jsou zakázkově vyráběny podnikovými dílnami a nemalá část se podařila v minulosti získat od různých muzejních institucí.
Provozovatel městské dopravy (MBTA) v minulosti opakovaně navrhoval, že by bylo možné pořídit pro provoz linky nová vozidla, anebo ji – s ohledem na relativně nízký počet přepravených cestujících – nahradit autobusy. Oba tyto záměry se ale vždy setkaly s nepochopením veřejnosti, která vnímá, že jedinečnou linky je do značné míry dána právě nasazením vozidel PCC.
Nakonec však bylo rozhodnuto, že se život tramvají koncepce PCC ještě prodlouží. V červnu 2016 byl plán obnovy tramvajové tratě zařazen mezi plánované investiční záměry na léta 2017–2021, přičemž alokováno bylo celkem 9 mil. dolarů, z nichž 3,7 mil. mělo posloužit pro opravu stávající flotily. Zároveň však byla nadále zvažována alternativa případné náhrady vozů, přičemž pro tento případ by bylo možné použít až 5 mil. dolarů. Misky vah se na počátku letošního roku přiklonily k variantě, že se nadále nechají v provozu vozy PCC. Vyhrazených 9 mil. dolarů ovšem bude i tak utraceno bezezbytku, protože se předpokládá, že 1,1 mil. dolarů bude použito na vypracování studií, které by měly řešit budoucnost tramvajové trati v delším horizontu.
Předpokládá se, že v rámci rekonstrukce obdrží tramvaje PCC novou elektrickou výzbroj, nový brzdový systém a projdou pochopitelně kompletní repasí vozové skříně i podvozků.