Německý Braunschweig si objednal v rámci opce další tramvaje Solaris Tramino. Ty by měla do města dodat společnost Solaris Tram, která je společným podnikem polského Solarisu a švýcarského Stadleru.
Solaris dodal do Braunschweigu celkem 18 vozů na základě kontraktu z května 2012. Dodávky 100% nízkopodlažních čtyřčlánkových vozů o délce 35,74 m proběhly v průběhu roku 2014. Následně mohl dopravce využít ještě opci na nákup dalších sedmi vozů. Jejich pořízení ale bylo odkládáno. Solaris se mezitím rozhodl, že se své síly při výrobě tramvají spojí se Stadlerem, k čemuž skutečně v období let 2016–17 došlo (předtím se již delší dobu hovořilo o tom, že je tramvajová sekce Solarisu nabízena potenciálním zájemcům, nicméně prostý prodej nakonec nahradila spolupráce v rámci společného podniku). Využití opce na dodávku sedmi tramvají pro Braunschweig tak bude již záležitostí dceřiné společnosti Solaris Tram, pro kterou jde de facto o první zakázku.
Náklady na nákup sedmi nových vozů by měly činit 18,9 mil. € (495,2 mil. Kč, tj. cca 70,7 mil. Kč za vůz). Padesát procent této sumy připutuje na jejich pořízení z prostředků LNVG (Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen mbH), což je 100% dceřiná společnost spolkové země Dolní Sasko, jež se zabývá problematikou veřejné dopravy v zemi. Dodávky by měly být zahájeny na počátku roku 2019. Oproti původním vozům by měla nová verze tramvaje být sice identická z hlediska délky i technického řešení, přesto se na ní mají objevit některá vylepšení a úpravy (vozy budou mít například menší počet míst k sezení, přesněji 79 oproti původně 90, neboť budou disponovat dvěma místy pro invalidní vozíky namísto jednoho, jak tomu bylo u první série).