Polská společnost Solaris Bus & Coach spustila webové stránky v novém designu, které mají být nejen uživatelsky atraktivnější, ale mají přinášet také celou řadu nových informací o produktech i firmě jako celku.
Nové webové stránky jsou součástí marketingové strategie nazývané jako COMMON DIRECTION. Kromě nového vzhledu se uživatelé mohou dovědět nyní mnohem více údajů o společnosti, například o její historii. Nechybí ani kolonka „kariéra“, v níž budou publikovány nabídky práce, ale také údaje o studijních kurzech a informace o letních školních výukových programech financovaných Solarisem. Novinkou je také možnost virtuální prohlídky závodu společnosti.
Nově je koncipována také záložka Busmania, která byla nyní propojena se sociálními médii. Prostředí se změnilo také pro novináře pátrající po tiskových zprávách. Nechybí samozřejmě ani popis jednotlivých produktů s rozdělením na jednotlivé modely autobusů, tramvají a trolejbusů.
Samozřejmostí je u nových webových stránek jejich uzpůsobení pro zobrazování na různých typech přístrojů (mobilní verze atp.). Veškerý obsah na stránkách je možné zobrazit ve třech jazycích – polsky, německy a anglicky. Web můžete navštívit zde.
TZ Solaris Bus & Coach s úpravami redakce