Region Île-de-France rozprostírající se okolo francouzské metropole bude obohacen o 56 tříčlánkových elektrobusů. Již v loňském roce bylo oznámeno, že by konsorcium složené ze společností Van Hool, Kiepe Electric a Alstom mělo dodat větší množství tříčlánkových elektrobusů pro dvojici autobusových BRT (Bus Rapid Transit) linek, avšak bližší podrobnosti o kontraktu publikovány nebyly. Teprve v březnu 2022 bylo vítězství konsorcia oznámeno oficiálně, přičemž je již nyní jisté, že by dodávka měla zahrnovat minimálně 56 elektrobusů o délce cca 24 m. Další vozidla mohou být koupena v rámci opce.
Belgický výrobce autobusů Van Hool bude zodpovědný za dodávku vozidel Exqui.City 24 (z nichž každé pojme až 140 osob), Kiepe Electric zajistí výrobu elektrické výzbroje a dodávku dalších vybraných komponentů (motorů pro dvojici hnacích náprav, baterií, odporníků atp.) a Alstom dodá nabíjecí systém, jež bude určen pro statické nabíjení v zastávkách prostřednictvím indukce (systém Alstomu známý jako SRS, jenž byl použit v minulosti již v Nice na zhruba 15 km tramvajových tratí; nyní tedy bude uzpůsoben pro použití na elektrobusech).
Vozidla mají sloužit na linkách T Zen 4 a T Zen 5, což je dvojice v současné době budovaných tras místního systému autobusových linek s vyhrazenými jízdními pruhy na bázi BRT (Bus Rapid Transit). V regionu Île-de-France se pro tyto linky užívá souhrnné označení T Zen, přičemž první linka byla do provozu uvedena v červenci 2011. Podoba linek čísel 4 a 5 byla představena již v letech 2009 a 2010, jejich realizace se ovšem protáhla a v současné době se očekává zprovoznění obou tras v letech 2024 a (T Zen 4) a 2025 (T Zen 5). Délka linky T Zen 4 má činit 14,8 km a spojovat bude konečné Viry-Châtillon a Corbeil-Essonnes. Nahradit má současnou autobusovou linku číslo 402, který je s téměř 26 000 přepravenými cestujícími denně nejvytíženější autobusovou linkou v okolí Paříže. Linka T Zen 5 bude mít délku 9,5 km a spojí konečné Régnier-Marcailloux a Grands Moulins.