Poprvé od roku 2019 doplnila pražská společnost ABOUT ME svůj vozový park malých autobusů do osmi metrů délky (kategorie MnN) o zbrusu nový stroj. Na linku 194 vedenou skrz historické jádro hlavního města Prahy dnes premiérově nasadila turecký minibus Erduman Seyyah postavený na podvozku Mercedes-Benz Sprinter. Vůz obdržel ev. č. 1907 a ve flotile dopravce doplnil devět stávajících minibusů od Dekstry, Rošera a SKD.
Minibusy začala společnost ABOUT ME provozovat 7. dubna 2015, kdy do provozu vyjela linka 194 (Florenc – Staroměstská – Florenc) nahrazující společně s midibusovou linkou 192 (Malostranské náměstí – Nemocnice pod Petřínem) linku 294 (jezdící v dnešní trase 194: Florenc – Nemocnice pod Petřínem), která byla zrušena a rozdělena s ohledem na špatnou průjezdnost trasy midibusy (dopravcem byl Dopravní podnik hl. m. Prahy, který na ni nasazoval autobusy Solaris Urbino 8,9 LE). Na linku přes Staré Město byly nejprve nasazovány zapůjčené minibusy SKD Stratos LF 38 ev. č. 1912 a 1913, přičemž první jmenovaný byl poháněný CNG. Tyto autobusy nahradily v prvních měsících provozu nové vozy stejného typu i evidenčních čísel, které ale byly oděné do trikolory a zároveň reprezentovaly provedení EURO VI s modifikovaným předním čelem. Od 2. 11. 2015 doplnila 194 ještě hrdlořezská linka 146 zajišťující nové spojení Spojovací s Mezitraťovou (dnes Vinice Hrdlořezy), na níž se usídlil onen jarní předváděcí SKD Stratos LF 38 ev. č. 1914 (ex-1913), který od té doby zároveň sloužil jako záložní pro linku 194. Po požáru vozu ev. č. 1913/II v dubnu 2018 byla flotila v červnu stejného roku doplněna o zapůjčený minibus ROŠERO – P First FCLLI ev. č. 1913/III původem z ČSAD AUTOBUSY České Budějovice, jenž už Prahu nikdy neopustil a na lince 194 jezdí doposud. V listopadu 2018 přibyl pod číslem 9993 vůz MAVE CiBus ENA 3Z MAXI jezdící od vyrobení v Mladé Boleslavi, který ovšem vzápětí na Florenci naboural. Do provozu se vrátil v únoru 2019, aby o měsíc později Prahu opustil. Následně se definitivně pod ev. č. 1911 vrátil v souvislosti s rozšířením provozu minibusů na konci stejného roku. Dodejme, že provozní život jediného pražského MAVE se naplnil na konci března 2023.
Výrazná změna rozsahu provozu pražských minibusů přišla v souvislosti s výběrovými řízeními, podle jejichž výsledků začaly od 1. prosince 2019 jezdit vnitropražské linky nezajišťované Dopravním podnikem. ABOUT ME zvítězilo mimo jiné v jediném minibusovém celku označeném číslem 1, který zahrnoval linku 153, posílenou 194 v trase až k Nemocnici pod Petřínem a lipenecké linky 242 a 243, jejichž provoz ovšem od začátku zajišťuje ve formě subdodávky MARTIN UHER. Pro úplnost doplňme, že finální desetiletá smlouva začala platit až 1. dubna 2021, což souviselo s tehdejší oblibou určitých dopravních společností a holdingů napadat výběrová řízení na zajištění obslužnosti veřejnou dopravou.
Vzhledem k navýšení počtu pořadí na celkových 7 kurzů ABOUT ME na přelomu roku postupně zařadilo tři minibusy ROŠERO – P First FCLLI ev. č. 1901–1903, které byly po vzoru vozu č. 1913 získány od ČSAD AUTOBUSY České Budějovice. Ty doplnil SKD Stratos LF 38 ev. č. 1904 původně působící na MHD Rychnov nad Kněžnou u společnosti AUDIS BUS, který v Praze jezdil už v únoru 2016 pod č. 1915, a to po dobu poskytnutí vozu ev. č. 1912 na testování do Polské republiky. Konečně ABOUT ME zakoupilo na linku 194 dva nové trikolorní minibusy Dekstra LF 38 ev. č. 1905 a 1906, z nichž se druhý jmenovaný v předstihu představil také na veletrhu CZECHBUS 2019. Společně s dosavadními vozy ev. č. 1911–1914 mělo od začátku roku 2020 ABOUT ME flotilu 10 minibusů, která se po již zmíněném odstavení MAVE (ev. č. 1911) smrskla na devět vozů, což se s ohledem na nenahraditelnost minibusů na obou linkách 153 i 194 opakovaně ukazovalo jako nedostatečný počet.
Nový vůz Erduman Seyyah od tureckého výrobce šasi Erduman Otomotiv zakoupilo ABOUT ME podobně jako všechny vozy BMC přes dealera BusPlan. Pod kapotou minibusu postaveného na podvozku Mercedes-Benz Sprinter se ukrývá čtyřválcový motor OM 654 od stejného výrobce, který doplňuje automatická devítistupňová převodovka. Minibus je široký 2 020 mm, vysoký 2 900 mm a dlouhý 7 367 mm.
Salon vozu skrývá celkem 13 skořepinových sedadel od tureckého výrobce SEGE, jež doplňuje ještě dvojice sedáků naproti jediným dveřím umístěným vepředu. Míst na stání má vozidlo 7, celková obsaditelnost včetně řidiče je tedy 23 osob. Vedle povinné klimatizace vůz cestujícím nabídne také USB nabíječky. Optický informační systém dodalo BUSE.
Polepení nového přírůstku v duchu vizuálu Pražské integrované dopravy proběhlo v úterý 13. 2. 2024, o den později došlo k jeho registraci. Premiéru na lince si vůz odbyl dnes, tj. 16. února, kdy byl vypraven na pořadí 194/2. V dohledné době by jej měl následovat další minibus, který ABOUT ME jako ojetý pořídilo od Arrivy Střední Čechy. Rudý SKD Stratos LE 37 ponese ev. č. 1910, přičemž jde o vozidlo původně sloužící u moravské Arrivy v Bruntále, odkud se v závěru roku 2019 přesunulo do středočeských Hořovic. V systému PID minibus dosud jezdil pod číslem 9052.