Irský Dublin se dočkal dalších nových tramvají Alstom Citadis. Dne 29. 7. 2020 byly do provozu zařazeny první dva vozy z prozatím poslední osmikusové objednávky. Tramvaje mají délku 55 m a jsou řešeny jako devítičlánkové. Jedná se tak o jedny z nejdelších tramvají na světě a současně o nejdelší vozidla z rodiny Citadis, která francouzský producent vyrobil.
Pro provoz na nově budované síti v irské metropoli (zprovozněna 30. 6. 2004) dodal Alstom nejprve celkem 26 vozů v provedení Citadis 301 o délce 30 m. Pro druhou linku (ta nese označení Green Line, tedy zelená, zatímco první byla pojmenována jako Red Line, tj. červená) byly již dodány vozy v prodloužené verze Citadis 401 o délce cca 40 m. Celkem si jich město objednalo 14. Zatímco max. kapacita vozů Citadis 301 byla 256 osob, u vozů Citadis 401 šlo už o 358 osob. Rostoucí počet pasažérů vedl k rozhodnutí, že starší vozy Citadis 301 budou všechny prodlouženy o dva články na verzi 401, což se v letech 2007 a 2008 skutečně odehrálo. V roce 2009 bylo dodáno dalších 26 vozů, tentokrát o délce 43 m, které odpovídaly již novější verzi Citadis 402.
Počet cestujících v tramvajové dopravě ovšem dále rostl, a současně docházelo k prodlužování tramvajové sítě, a tak padlo rozhodnutí pořídit dalších 7 vozů, tentokrát již dokonce ve verzi Citadis 502, tedy o délce necelých 55 m. Vozidla byla vyrobena v roce 2017 a do provozu zařazena postupně mezi lednem a červnem 2018. Zároveň došlo k rozhodnutí, že vozidla Alstom 402 dodaná v roce 2009, budou prodloužena tak, aby rovněž odpovídala verzi Citadis 502. První dva vozy Citadis 402 (ev. č. 5001 a 5021) byly na přestavbu poslány v loňském roce a slavnostní prezentace první prodloužené tramvaje se konala 14. 10. 2019. Úprava stávajících vozů je realizována velmi rychle – momentálně je přestavěno již 13 z 26 původních vozů Citadis 402.
Mimo přestavených vozů se do ulic Dublinu od konce července vydávají také vozy z doposud poslední objednávky zahrnující celkem 8 vozů Citadis 502, o délce 54 600 mm. Nové vozy obdržely ev. č. 5034 a 5035. Do konce roku mají následovat zbylé vozy až po ev. č. 5041. Město současně plánuje, že bude rozvoj tramvajové sítě dále podporovat. V plánu je prodloužení zelené linky o dalších 3,9 km.