Vozový park Arrivy City doplní brzy dvojice dieselových autobusů s obchodním jménem Škoda D’CITY 9 LE, což je fakticky turecký midibus Temsa MD9 LE, jenž (tentokrát jenom na čele) nese logo okřídleného šípu.
Poté, co skupina PPF získala v roce 2020 poloviční podíl v tureckém výrobci Temsa, zahájila ofenzivu s nově nabytým aktivem i na českém trhu, na němž hodlala (podobně jako na některých dalších teritoriích) nabízet stávající produkci továrny v turecké Adaně pod tradičním a známějším logem Škodovky. Stávající modelovou řadu (lokálně) bezemisních vozidel tak doplnily autobusy s obchodními názvy Škoda D’City a Škoda D’Coach, což však byla ryze obchodní jména a autobusy byly v technických průkazech nadále vedeny jako vozidla od výrobce „Temsa“ (s příslušným označením typu).
Jako první se charakteristický šíp objevil v roce 2021 na dieselovém midibuse Temsa MD9 LE, který pak delší dobu sloužil pro předváděcí účely, načež skončil svou pouť u společnosti Arriva autobusy na linkách MHD v Chrudimi. Další autobusy s pohonem na naftu odebralo ministerstvo obrany v podobě zájezdových vozů HD 12 (osm kusů). Škodovka se pak prostřednictvím své dceřiné společnosti Škoda Electric snažila uspět s konvenčními autobusy i v dalších výběrových řízeních, odezva zákazníků ale byla nulová. Výrobce pak v tichosti ze své nabídky dieselové autobusy stáhl (nejprve ty zájezdové, posléze i celou řadu D’CITY).
Přesto se jedna objednávka ještě urodila. Dvojici autobusů, jež měla být dodána již v loňském roce, si objednala pražská Arriva City, přičemž jeden z vozů má být určen pro provoz MHD v Roudnici nad Labem (coby náhrada staršího vozu SOR BN 8,5 ev. č. 471 z roku 2016) a druhý by měl nalézt útočiště na východě hlavního města a v přilehlé části Středočeského kraje. Oba autobusy byly dodány z Turecka v dubnu 2024 a v současné době procházejí dokončovacími pracemi (instalace informačního a odbavovacího systému, polepy vozidel atp.).