Německé Brémy krátce před koncem roku 2021 slavnostně převzaly 5 nových elektrobusů eCitaro. Při té příležitosti bylo oznámeno, že město si pro rok 2022 objednalo dalších 39 nových autobusů, z toho 15 eCitar ve 12m provedení a 24 článkových autobusů Citaro G hybrid.
V letech 2020 a 2021 bylo dopravci Bremer Straßenbahn AG (BSAG) dodáno celkem 65 autobusů Citaro v dieselovém provedení, na které navázalo také prvních 5 elektrobusů eCitaro o délce 12 m, jež byly předány před Vánocemi. Vozidla jsou vybavena bateriemi s pevným elektrolytem (solid-state batteries) o kapacitě elektrické energie 441 kWh. Nabíjení je realizováno pomocí dobíjecích zásuvek, které se nacházejí na levé i pravé straně vozidla, přičemž nabíječky byly dodány společně s vozidly, a to v celkovém počtu osmi kusů. Pět nabíječek bylo určeno pro pevné zabudování, tři jsou mobilní.
Elektrobusy disponují pochopitelně klimatizací salónu cestujících. Ti mají k dispozici čalouněná sedadla typu City Star Eco s textilním potahem, která vyrábí přímo Daimler. Interiéru vládnou barvy dopravce, tedy šedá a červená. Zajímavostí je elektrická plošina pro vozíčkáře nejen u druhých, ale i prvních dveří. V interiéru se pak nacházejí hned dvě místa pro odstavení invalidních vozíků (případně dětských kočárků). Naproti druhým dveřím jsou situována sklopná sedadla. Z nadstandardní výbavy můžeme zmínit asistenta odbočování Sideguard Assist, který pomáhá hlídat mrtvé úhly při odbočování vozidel ve vztahu k dalším účastníkům silničního provozu, zejména cyklistům a chodcům. Tento prvek je povinný od roku 2022 pro nově uváděné modely s hmotností nad 3,5 tuny a od roku 2024 pro všechna vozidla nad 3,5 tuny, takže většina výrobců autobusů jej už nyní nabízí jako opční prvek.
K pěti eCitarům z roku 2021 se v průběhu roku 2022 přidá dalších 15 vozů, opět ve 12m provedení. Součástí dodávky bude rovněž nabíjecí infrastruktura. Mimoto si Brémy objednaly i 24 kloubových autobusů Citaro G hybrid, které budou vybaveny motory EURO VIe a modulem mild hybrid.