Sicilská metropole využila opci na dalších 14 tramvají od španělského výrobce CAF, které by měly sloužit na rozšířené tramvajové síti ve městě. Palarmo dosud provozuje 17 tramvají Bombardier Flexity Outlook, jež byly dodány pro zahájení provozu, které se po mnoha odkladech odehrálo až 30. 12. 2015 (s předstihem byl zahájen dne 9. 7. 2014 omezený provoz lince číslo 1, za plnohodnotné datum uvedení do provozu je ale všeobecně považováno až zmíněné prosincové datum roku 2015).
CAF má v Palermu velmi silnou pozici. Už v roce 2020 zde překvapivě ovládl výběrové řízení na servis stávající flotily tramvají od Bombardieru, přičemž soutěž na údržbu se musela třikrát opakovat. V roce 2023 byla v kooperaci se stavební firmou Sis Scpa vyhlášena vítězem tendru na dlouho plánované rozšíření tramvajové sítě o další tratě. Projekt rozvoje tramvají počítá s celkem osmi stavebními úseky, jež jsou označeny písmeny A až G (přičemž etapa E je rozdělena na E1 a E2). Výstavba prvních tří úseků (A, B a C) byla svěřena v červnu 2023 právě konsorciu CAFu a Sis Scpa, po jejich dokončení by mělo dojít k takřka zdvojnásobení stávajícího rozsahu provozu. Pro obsluhu uvedených tratí bylo závazně objednáno 9 vozů, opce však počítala s možností rozšíření dodávky až o 26 vozidel.
Právě opčního práva nyní město využilo, když se rozhodlo přikoupit 14 tramvají, které by měly být určeny pro provoz na dalších nových úsecích ve městě (označeny jako D, E2, F a G), u nichž by mělo teprve dojít k vypsání tendru na zhotovitele.
Kromě úspěchu na největším středomořském ostrově byl CAF se svými tramvajemi úspěšný v rámci Itálie také v Boloni, kam může španělský producent dodat pro nově budovaný systém až 60 vozů (33 závazně), a v Římě, kam by mohlo na základě vítězství z loňského roku zamířit až 121 nových Urbosů. Po prvotní objednávce na 40 vozů bylo letos závazně objednáno dalších 20 tramvají.