Od 30. 6. 2022 Varšava prodloužila svou síť metra o další dvě stanice. Linka M2 tak dosáhla délky 15,2 km a počtu 15 stanic.
První úsek metra linka M2 byl ve Varšavě otevřen teprve před sedmi lety (8. 3. 2015). Ještě před jeho otevřením proběhla soutěž na další prodloužení východním i západním směrem, která byla do provozu uvedena v letech 2019 a 2020. Mezitím se již začalo připravovalo prodloužení známé jako „3+2“, pojmenované podle počtu stanic, které měly být dále budovány na východě (3 stanice) a západě (2 stanice). Právě dvě stanice na západě města se podařilo nyní uvést do provozu.
Prodloužení má délku 2,1 km a nachází se na něm stanice Ulrychów a Bemowo. Jejich autorem z hlediska architektonického provedení je Andrzej Chołdzyński, architekt místního Metroprojektu. Výstavbu úseku zajistilo konsorcium firem Gülermak a Astaldi, které uspělo ve výběrovém řízení v roce 2018. Hodnota investice činila 959,3 mil. zlotých (cca 5,28 mld. Kč). Původní předpoklad dokončení stavby byl již v listopadu 2021, kvůli pandemie koronaviru ale bylo požádáno o prodloužení termínu a jako nové datum byl stanoven červenec 2022. To se již podařilo naplnit. První vlak odjel ze stanice Bemowo v 16:25. Šlo o soupravu Siemens Inspiro ev. č. 63.
Další prodloužení o tři stanice na východě města (Zacisze, Kondratowicza, Brodno) má být do provozu uvedeno již v září 2022. Zbývat bude poslední úsek směrem na západ, kde se sice podařilo vybrat již v roce 2018 zhotovitele stavby, avšak město dosud nebylo schopné sehnat všechna potřebná stavební povolení, takže se počítá s tím, že chybějící část se třemi stanicemi se nepodaří uvést do provozu dříve než na konci roku 2025. Po dokončení tohoto posledního úseku by měla mít linka M2 délku 23,1 km a celkem 21 stanic.