V rámci probíhajících dodávek celkem 150 ks vozidel pro Minsk je jasno v tom, jaké trolejbusy nakonec budou dodány. Jak už jsme uváděli, v plánu bylo pořídit nejen 100 sólo vozidel, ale i 50 kloubových vozidel, přičemž všechny tyto trolejbusy měly být parciální.
Dne 27. dubna 2021 dorazil do Minsku kloubový vůz typu 43300D výrobce Belkommunmaš. Tento typ byl dosud zatím k vidění ve třech kusech ve Vitebsku (viz zde), nicméně v Minsku se objevil v mírně inovované verzi, která se projevuje zejména třemi křídly dveří v přední části vozu, jiným rozložením oken či odstraněním části střešních plent. Vepředu jsou ovšem ve skutečnosti dvoje dveře, z toho jedny jednokřídlé, které jsou určeny pouze pro řidiče. Jednalo se o požadavek Minsktransu, aby měl řidič samostatný vstup do vozidla. Spolu s tím se ale o něco snížila kapacita článkového vozu pro cestující.
Minsktrans udává dojezd na baterie (umístěné na střeše) 60 až 70 km, toto číslo je však na kloubový trolejbus nepřiměřeně nadsazené a zřejmě jej ani nikdo nikdy ve zkušebním, natož reálném provozu neprověří.
Belkommunmaš už letos dodal do Minsku i 25 vozů BKM-32100D a zbývajících 75 trolejbusů do celkového počtu 150 ks dodá MAZ se svým typem MAZ-203T70. Tento typu už v Minsku jezdí od loňského roku a z letošní 75ks dodávky už je hotovo přes 20 vozů. Celkem má tedy Minsktrans už více než 100 bateriových trolejbusů, avšak počet trolejbusových linek využívajících autonomní pohon je zatím nízký (jedná se o spíše krátké nezatrolejované úseky na okrajích města). Park trolejbusových vozidel už v Minsku každopádně brzy překročí hranici 800 trolejbusů (z toho bude 220 parciálních, čímž Minsk bude, alespoň počtem vozidel, konkurovat Petrohradu coby evropské velmoci v provozu parciálních trolejbusů).