Trh s elektrobusy se kromě přítomnosti velkých a tradičních hráčů vyznačuje přítomnosti čínských dravců a menších subjektů, kteří se snaží vydobýt si své místo na slunci. Mezi ně lze bezpochyby zařadit francouzského výrobce Bluebus ze skupiny Bolloré vlastněné stejnojmenným francouzským miliardářem (Vincentem Bolloré).
Společnost vstoupila do segmentu výroby elektrobusů v roce 2013, kdy na trh uvedla nejprve malinké elektrobusy o délce pouhých 5,46 m, a poté koncem roku 2015 i vozy standardní délky (12 m), pro které byl v roce 2016 postaven i nový montážní závod.
Výrobce se prezentuje jako francouzský producent, přičemž nacionální rétorika zjevně funguje. Z necelých 40 destinací, kde dnes vozy Bolloré Bluebus jezdí, jsou všechny s výjimkou dvou (Brusel a Lucemburk) ve Francii.
Nyní se k vozům o délce 5,46 m a 12 m, které využívají lithium-metal-polymerové baterie a jsou určeny pro pomalé (noční) nabíjení, přidává také 18m varianta, přesněji 18 350 mm dlouhá článková verze, která byla dodaná do Rennes na severozápadě Francie. Autobus Bluebus 18E nese ev. č. 500 a dne 30. 7. 2020 zahájil zkušební jízdy na lince C6 ve službách místního dopravce STAR. Autobus má být vybaven celkem 12 bateriovými boxy. S ohledem na to, že Bluebus má moduly se standardní kapacitou cca 34 kWh, mělo by celkové množství elektrické energie v bateriích odpovídat cca 408 kWh. Bližší údaje o svém novém produktu ale Bluebus dosud neuvedl. Vozidlo ani neprezentuje na svých webových stránkách.