První Crossway LE v netradičním provedení předalo Iveco Bus do oblasti severního Hesenska v Německu. Jedná se o první z 24 objednaných vozů, které mají sloužit v rámci místního integrovaného systému NVV (Nordhessischer Verkehrsverbund), který sdružuje cca 40 dopravních společností.
Nové autobusy pro NVV jsou na přání zákazníka vyhotoveny v netradičním designovém provedení, byť jinak jde o standardní 12m částečně nízkopodlažní Crosswaye LE s motorem o výkonu 265 kW (EURO IV D). Vnější barevné řešení má odrážet krajinu severního Hesenska. Na vozidle tak bílou barvu doplňuje barva zelená se symbolikou kopců a v případě prvního vozu jsou použity ještě polepy s motivy pohádky Červená karkulka. Právě pohádkové motivy by se měly objevovat také na některých dalších vozech. V oblasti severního Hesenska totiž bratři Grimmové sbírali náměty a lidové pověsti pro své slavné pohádky a místní pohádková stezka je populární mezi turisty (ostatně v hesenském městě Alsfeld má Červená karkulka i svou sochu).
Autobusy Crossway LE pro NVV mají nabízet větší prostor pro pasažéry, a tím pohodlnější svezení. V každém autobuse je 36 míst k sezení a 55 k stání. Na stropě je použit polep s motivem oblohy, osvětlení je vedeno uprostřed vozu. Podlaha je v dekoru dřeva – avšak pouze v rámci průchozí středové uličky. Ve střední nízkopodlažní části jsou použita podélná sklopná sedadla, z nichž jedno má rozměr 1,5 pasažéra (tzv. sedadlo matka/dítě). Široký prostor v nízkopodlažní části poskytuje dostatek místa pro odstavení vozíčků, dětských kočárků i jízdních kol.
Zajímavé je použití dvou typů sedadel. V přední části se nacházejí sedadla se zeleným textilním potahem, v zadní pak s modrým. Ta jsou řešena jako komfortnější. Účelem tohoto kroku je, aby byli cestující nabádáni postupovat dále do vozu a obsazovat prioritně (pohodlnější) místa vzadu (a nezdržovat se tak v přední víceúčelové nízkopodlažní části). Zcela vzadu umístěná řada sedadel má pak záměrně větší rozteče mezi sedadly, přičemž obvyklé uspořádání s pěti sedačkami podél celého zadního čela bychom zde hledali marně. Namísto prostřední sedačky je volný prostor, který lze použít pro odložení příručního zavazadla.
Další výbavu tvoří klimatizace salónu cestujících, moderní informační systém, systém počítání cestujících, WiFi, kamerový systém a doplňkové bezpečnostní systémy. Nechybí ani populární USB porty pro nabíjení mobilních zařízení. Ty jsou u všech sedadel, přičemž zaujme i jejich řešení přímo v konstrukci sedaček.
První vůz byl zařazen do provozu v oblasti Kasselu, zbylých 23 autobusů má být k dispozici k prosincovým změnám v roce 2020.