Po 43 letech dojezdily v Jerevanu definitivně „čtrnáctky“. Arménská metropole počátkem dubna 2025 odstavila z linkového provozu poslední vůz Škoda 14 Tr ev. č. 62, který byl oděn do netradičního hávu z národní trikolory a opatřen čely z trolejbusů Berliet ER 100 francouzské provenience. Společně s ním se rozloučil rovněž dílenský vůz ev. č. 06 (ex-08), jenž představoval poslední klasickou 14 Tr ve flotile městského dopravce Erevanskiy elektrotransport.
Konec trolejbusů Škoda 14 Tr v Jerevanu začal poprvé hrozit s objednáním 15 vozů Yutong ZK6128BEVG v roce 2022. V květnu následujícího roku, kdy do hlavního města Arménie přišly první čínské stroje, vypadala situace příznivě – v provozu mělo nadále zůstat pět vozů z tehdejších sedmi. Následný vývoj poněkud kopíroval aprílové počasí, na konci ale přece jenom ještě vyšlo slunce. Zařazení nových trolejbusů do provozu v červenci 2023 mělo nakonec znamenat odstavení všech „čtrnáctek“, vzhledem k nárustu počtu cestujících po vyjetí čínských posil do ulic a příznivé situaci s provozním personálem však došlo k takovému navýšení denní výpravy, že byly vozy Škoda 14 Tr povolány zpět do služby. Jednalo se konkrétně o stroje ev. č. 06 (s modifikovaným designem), 08, 19 a 62 z roku 1989. Zvažován byl ještě návrat vozu ev. č. 82 (vyroben 1988), k čemuž však nedošlo.
Éra vozů ze západočeského Ostrova se ovšem stejně pozvolně chýlila ke svému konci. Ještě v závěru roku 2023 byl mezi služební vozy přeřazen trolejbus ev. č. 08. Před rokem – 12. dubna 2024 – skončil v provozu stroj nesoucí ev. č. 19 ze druhé vozovny Nor Nork, jejíž druhá 14 Tr ev. č. 06 byla odstavena 18. listopadu (následně došlo k prohození čísel s původním vozem 08). Poté už vstoupilo do provozu dalších 15 nových trolejbusů, tentokrát reprezentujících typ Zhongtong LCK6126E.
Poslední mohykán ev. č. 62 se pod jerevanskými trolejemi nakonec proháněl až do první poloviny dubna. Odstaven byl ve čtvrtek 10. 4. 2025, o den později už mělo dojít k jeho oficálnímu vyřazení, které postihlo také služební vůz ev. č. 06 (ex-08). Vozový park trolejbusů v arménské metropoli tak nyní kromě 30 čínských strojů od Yutongu a Zhongtongu tvoří už jenom tři desítky vozů LiAZ-5280(3), které od loňského roku procházejí repasemi.