Organizační struktura státní skupiny MÁV dozná od 1. ledna 2025 výrazných změn, které se zásadní měrou dotknou také autobusové společnosti Volánbusz, jež ve formě samostatné entity zcela zanikne. Volánbusz totiž bude společně s železničními dopravci MÁV-START a MÁV-HÉV, který provozuje uzavřený systém příměstských železnic okolo Budapešti, sloučen do nového celku MÁV Személyszállítási (v překladu osobní doprava). Pro Volánbusz, jenž v dnešní podobě vznikl teprve 1. října 2019, přitom půjde již o třetí reorganizaci za poslední dekádu.
Volánbusz provozující asi 5 900 autobusů za sebou má téměř stoletou historii, která se začala psát vznikem společnosti Magyar Vasutak Autóközlekedési Részvénytársaság (MAVART) 8. ledna 1927. Samotné slovo Volán se objevilo v souvislosti s maďarským státním autobusovým dopravcem na začátku 70. let minulého století, kdy také došlo k rozdělení na 24 jednotlivých společností, které se osamostatnily k 1. 1. 1984, aby o rok později došlo k úpravě jejich názvů i územní působnosti. Decentralizace původního jednotného systému pokračovala i po revoluci, až postupně vyústila v zahájení opačného, fúzního procesu. Na základě rozhodnutí maďarské vlády z roku 2012 došlo k 1. lednu 2015 ke sloučení jednotlivých Volánů do sedmi regionálních středisek, která se k 1. 9. 2019 dále sloučila pod Volánbusz. Vlastnická práva na něj dále přešla v roce 2020 na skupinu MÁV, jejíž integrální součástí se Volánbusz stal k 1. lednu 2021.
Nyní samostatný Volánbusz zanikne úplně a sloučí se společně s MÁV-START a MÁV-HÉV pod dopravce MÁV Személyszállítási. Tento název se ovšem na vozidlech neobjeví, jelikož původní značky zůstanou ve zjednodušené podobě zachovány jako VOLÁN, MÁV a HÉV, což mají být pojmenování lépe odpovídající slovníku cestujících. Celá reorganizace bude spojena také s proměnou vizuální identity, která ale bude probíhat postupně v závislosti na životnosti jednotlivých prvků. Částečný rebrand tedy nemá přinést zvýšené finanční nároky na rozpočet nově vznikajícího dopravce.
Výsledkem transformace bude skupina MÁV tvořená třemi pilíři, přičemž vedle osobního dopravce půjde o správce železniční infrastruktury MÁV Pályaműködtetési a dále oddělené středisko MÁV Szolgáltató Központ spravující IT nebo nemovitosti. Mimo tyto společnosti budou dále fungovat firmy Záhony-Port a MÁV Rail Tours, jejichž činnost ale bude státní skupina rovněž úzce koordinovat s ostatními složkami.