Budapešť schválila nákup dalších 48 nových trolejbusů Solaris Trollino, které završí původní obří kontrakt z roku 2014, v němž uspěl (tehdy ještě ryze) polský Solaris Bus & Coach s českou Škodou Electric. Rámcová smlouva podepsaná dne 14. 11. 2014 umožňovala budapešťskému DP (BKV) nakoupit až 108 trolejbusů, přičemž poslední opce musela být využita nejpozději do 30. 11. 2021.
Dosud Budapešť nakoupila 57 trolejbusů. První vozy byly dodány v roce 2015, konkrétně 20 sólo (ev. č. 8000 až 8019) a 16 článkových (ev. č. 9000 až 9015) trolejbusů. Na ně navázalo dalších 21 vozů, z toho 10 ve 12m provedení (ev. č. 8100 až 8109) a 11 v kloubovém 18m (ev. č. 9100 až 9110), které byly do provozu uvedeny v letech 2018 a 2019. Navíc pak do města došly ještě další tři kloubové vozy ev. č. 9111, 9112 a 9113, z nichž první byl dodán v loňském roce a další dva v roce letošním. Za ty ovšem Budapešť neplatila, neboť šlo o kompenzaci za pozdní dodávky z předešlého kontraktu, kdy Solaris a Škoda musely trolejbusy dodat zdarma. Celkový počet dodaných vozů tak stoupl na 60.
Nyní město dokoupí zbylých 48 parciálních vozů, jejichž dodávky mají být zahájeny v závěru příštího roku (na dodávku prvních mají výrobci 360 dnů) a dokončeny do konce roku 2023. Celkem má být dodáno 36 článkových a 12 sólo trolejbusů. Po dokončení dodávek těchto vozidel by mělo dojít k odstavení všech provozních vysokopodlažních trolejbusů v Budapešti, což by mělo zahrnovat legendární trolejbusy Ikarus 280.94 (často označované jako typ Ikarus 280T), kterých lze ve vozovém parku dopravce stále napočítat ještě 33, ale také mladší kloubové vozy odvozené z modelu Ikarus 435 (celkem 11 vozů z let 1994 a 1995).