Rakouský Linec využil opci na nákup dalších tříčlánkových trolejbusů z produkce belgického Van Hoolu. Stávající flotila 20 vozů pořízená v letech 2016 až 2019 bude rozšířena o dalších 9 trolejbusů o délce 24,61 m typu Van Hool Exqui.City 24T.
Možné pořízení dalších až devíti vozů bylo součástí původní smlouvy z roku 2015. O využití opce bylo rozhodnuto na zasedání městské rady již v září 2020, samotná smlouva se společností Van Hool byla podepsána dne 17. 12. 2020 a v průběhu ledna letošního roku bylo udělení zakázky oznámeno v evropském věstníku. Předpokládá se, že nové trolejbusy budou využity jak v rámci stávajících linek čísel 41, 43, 45 a 46 (z nichž linku číslo 41 má čekat prodloužení k nádraží Wegscheid), tak v rámci dvojice nových trolejbusových linek čísel 47 a 48, které by měly překračovat Dunej přes nový dunajský most, jenž vzniká na místě původního železničního mostu, který byl snesen v roce 2016 a má být nahrazen novou konstrukcí umožňující i provoz tramvají. Předpokládá se, že trolejbusové linky čísel 47 a 48 budou jezdit ve špičkách v 5minutovém intervalu a pomohou odlehčit stávající přetížené trase tramvají od hlavního nádraží. Stavba tratí pro obě linky by měla vyjít na zhruba 58,8 mil. € a očekává se, že je denně využije okolo 6 400 cestujících.
Linecké tříčlánkové trolejbusy Exqui.City 24T belgické výroby mají délku 24 610 mm, resp. 23 820 mm, budeme-li brát pouze délku karoserie bez přesahujících sběračů. Na pravé bočnici nalezneme čtvery dvoukřídlé dveře, přičemž první dveře se nacházejí až za první nápravou. Celková obsaditelnost je 180 míst, z nichž 51 se může posadit. Elektrickou výzbroj dodává německá firma Kiepe Electric a součástí výbavy trolejbusů jsou i baterie, které ale mají sloužit pouze pro nouzové účely a krátké objížďky. Jejich kapacita elektrické energie činí pouze 20 kWh (pro srovnání, u českých parciálních trolejbusů o délce 12 m se kapacita elektrické energie pohybuje okolo 40–50 kWh). Řada trolejbusů a autobusů Exqui.City je charakteristická svým výrazným futuristickým designem, jímž se inspirovali i někteří další zahraniční výrobci ve východní Evropě či Asii.