Vítězem mezinárodního výběrového řízení na 10 nových nízkopodlažních tramvají pro Lvov vypsaného Evropskou investiční bankou se stala domácí korporace Elektron, zastoupená v tendru svými podniky Elektrontrans a ElektronMaš. Druhý účastník tendru, polská Pesa, skončila neúspěšně.
Pětivozové tramvaje typu Т5L64, o délce 30,2 m, budou dodány za cenu 20,8 mil. eur, přičemž 12 mil. eur pokryje úvěr EIB a 8,8 mil. eur musí dorovnat město. Cena jednoho vozu tedy vychází na zhruba 2 mil. eur, což je i na ukrajinské poměry spíše vyšší částka a oproti předchozím nákupům Lvova poměrně vysoká (jakkoli jsou nyní v ceně započteny některé dodatečné služby a náhradní díly). Zatím v metropoli západní Ukrajiny jezdí 8 tříčlánkových Elektronů (momentálně jsou tři nepojízdné) a 1 prototyp T5L64 z roku 2013 (momentálně mimo provoz, při směnném kurzu v roce 2012, kdy byl objednán, jeho cena vycházela na zhruba 1,23 mil. EUR).
Město se do roku 2025 chystá ještě zmodernizovat 50 vozů KT4SU. Dodejme, že Elektron zatím dodal jen 40 z 50 trolejbusů objednaných Lvovem loni, ačkoli dodávky už měly skončit. Zhruba deset jich je navíc z různých příčin mimo provoz, a protože staré trolejbusy už vypovídají službu, nemůže být divu, že na některých linkách bývají vynechávány spoje.