Společnost MAN Truck & Bus oznámila, že od roku 2023 hodlá nabídnout platformu svého řešení elektrobusů také dalším výrobcům autobusů, kteří se soustředí na výrobu nástaveb na dodaných podvozcích. Dosud panuje v tomto směru běžná praxe u dieselových vozů, u elektrobusů se s ohledem na jejich postupný nárůst tržního podílu dostávají připravené chassis k nejrůznějším finálním dodavatelům až nyní.
MAN uvedl, že první podvozky vybavené pro využití na elektrobusech, hodlá exportovat v průběhu roku 2023, sériově poté od roku 2024. Výroba osazených podvozků bude probíhat v závodě v polských Starachowicích, odkud se mají exportovat k výrobcům karoserií, přičemž tisková zpráva výrobce se zmiňuje výlučně o producentech mimoevropských, přičemž uvádí zejména teritoria v Asii, v Africe, v Austrálii a na Novém Zélandu.
MAN má nabízet nejen nízkopodlažní „elektrický“ podvozek vycházející z modelu MAN Lion’s City 12E, ale také podvozek pro částečně nízkopodlažní verzi (LE; low entry) a linkový autobus se standardní výškou podlahy. K dispozici bude levostranné i pravostranné řízení, přičemž v první etapě budou nabízeny jen dvounápravové podvozky. Kromě baterií postavených na bázi článků NMC (nikl-mangan-kobalt), které MAN používá v Evropě u svých elektrobusů, mají být k dispozici variantně i články LFP (lithium-železo-fosfát), jež jsou oblíbené u řady asijských výrobců elektrobusů.