O nás
Československý Dopravák patří mezi nejpopulárnější webové stránky s informacemi o veřejné dopravě. Našim cílem je přinášet čtenářům co nejpřesnější zprávy nejen o aktuálním dění v MHD a být pro ně tím nejlepším partnerem a první volbou při obstarávání informací.
Vznik značky magazínu se datuje do roku 2002, na celorepublikový trh jsme vstoupili v tištěné podobě v roce 2006 a stali se jedničkou mezi časopisy o veřejné dopravě. S ohledem na změny trhu a preference partnerů časopisu bylo rozhodnuto, že od roku 2020 už nebude časopis vydáván v tištěné podobě a nadále bude zachována jen jeho webová varianta.
Při tvorbě textů dbají redaktoři důsledně na přesnost informací a údajů v textu uveřejněných. Za tímto účelem spolupracujeme s výrobci, provozovateli vozidel a celou řadou odborníků. Důležitá jsou pro nás také naše spojení s obchodními partnery a dalšími kooperujícími subjekty. Od roku 2013 je časopis například partnerem koordinátora Pražské integrované dopravy (organizace ROPID). V závěru roku 2015 se stal časopis mediálním partnerem asociace UITP, respektovaného mezinárodního sdružení dopravních podniků, firem a institucí.