Italská Parma dne 22. prosince 2020 za účasti svého primátora a radního pro udržitelnost vykonala inaugurační jízdu s novým typem vozidla ve svém trolejbusovém parku, a sice parciálním Solarisem Trollino 12 vybaveným výzbrojí Kiepe. Parma si za zhruba 6,5 mil. EUR objednala celkem 10 nových trolejbusů (cca 17,1 mil. Kč/vozidlo), které byly všechny dodány do třetího čtvrtletí roku 2020. Naposledy byly nové trolejbusy do Parmy dodány v roce 2014.
Nová vozidla už byla představena veřejnosti v září 2020, poté se však ještě rozběhla schvalovací a registrační fáze, která se týká každého trolejbusu zvlášť. Ode dneška, tj. 23. prosince 2020, pak budou první tři k provozu schválená a registrovaná vozidla nasazena na linku č. 1, která byla provizorně od září 2020, kdy byla prodloužena mimo trolejové vedení, obsluhována autobusy. Další trolejbusy mají být do oběhu zařazovány průběžně, přičemž procesy schvalování a registrace zbývajících vozů mají být zakončeny do konce první poloviny roku 2021. Původně se přitom očekávalo, že se trolejbusy schválí a zaregistrují všechny do října 2020…
Momentálně má Parma v provozu čtyři trolejbusové linky, a to čísel 1, 3, 4 a 5. Linka č. 3 je obsluhována vozy s přídavným dieselovým agregátem, linka č. 1 bude nově s parciálními trolejbusy. Nyní má provovatel dopravy TEP k dispozici papírově okolo 40 vozů, staré trolejbusy Menarini Monocar z 80. let už ale dosloužily dříve nebo tak učinily letos, proto po zařazení nových Trollin bude mít dopravce na obsluhu svých 4 trolejbusových linek celkem 34 vozů, přičemž kromě Trollin bude k dispozici 14 vozů typu Autodromo BusOtto 12 UL/MAN/ADTranz (8 ks z roku 1997 a 6 ks z roku 2000) a 10 vozů VanHool Exqui.city 18 (z let 2012 až 2014, zařazeny všechny roku 2014). Není ovšem vyloučeno, že si TEP nějaký starý vůz ponechá jako rezervu.