Ředitel tallinnského dopravního podniku TLT, Dennis Borodič, na konci května 2021 v jedné místní rozhlasové relaci prohlásil, že do budoucna by se mohly coby alternativa k tramvajím stavět trolejbusové tratě. Borodič uvedl, že jeden autobus ujede v průměru 300 až 350 kilometrů za den, což žádný elektrobus na jedno nabití v městském provozu nezvládne a v neprospěch dalšího rozvoje tramvají do nových lokalit hovoří pro změnu vysoké investiční náklady.
Borodič neřekl, že si už město nemůže další nové tramvajové trati dovolit, poukázal ale na to, že by se mohly namísto tramvajových tratí vybudovat trolejbusové tratě, avšak ne v plné plánované délce, neboť část trasy by ujely trolejbusy na baterie. Borodič přitom zmínil trolejbusové projekty v Praze či Berlíně, které na parciální trolejbusy také sázejí, a vzpomenul i existenci 24m megatrolejbusů.
Tato slova jsou naprosto překvapivá, neboť ještě loni radnice vyhlašovala, že do roku 2035 trolejbusy ve městě skončí. Ostatně v letech 2016 a 2017 se místní síť smrskla zhruba o polovinu, když se tehdejší vedení radnice rozhodlo poslat na linky č. 6, 7 (tam hned také snesli troleje) a 9 namísto trolejbusů hybridní autobusy. Bude tedy zajímavé sledovat, jakým směrem se v Tallinnu nakonec uberou. „Moskevské móresy“ ovšem nadále nacházejí posluchače v jiných trolejbusových provozech v Pobaltí, a sice v Rize a ve Vilniusu.