Sice s velkým zpožděním, ale přesto. Argentinské Rosario včera za přítomnosti svého primátora, Pabla Javkina, slavnostně uvedlo do provozu na své plně zatrolejované lince K trolejbus ev. č 34, který vznikl, stejně jako dříve vyvinutý trolejbusový prototyp ev. č. 33, z ojetého autobusu. Na rozdíl od prototypu předělaného z autobusu TATSA Puma je trolejbus ev. č. 34 postaven na bázi autobusu Mercedes-Benz.
V plánu bylo postavit celkem 20 trolejbusů a zatím se od něj neupustilo. Tempo výroby ovšem mělo být rychlejší, nakonec se však podařilo letos dodělat jen první sériový trolejbus. Nový trolejbus je stejně jako prototyp vybaven částečně sníženou podlahou, klimatizací salónu, informačními panely i moderními led světly. Zatím ještě není vybaven bateriemi, aby se mohl stát parciálním, vývojáři nicméně pracují na řešení, které poté může být uplatněno na další předělávané vozy a případně také na ty, které už přestavbou prošly. Primátor města uvedl, že po výměně starých brazilských trolejbusů na lince K by měl přijít na řadu comeback trolejbusů na kdysi zrušenou linku M.