V polovině března 2022 došla do Kaliningradu poslední tramvaj Korsar z 16 objednaných. Dodávku zajišťovala společnost Sberbank Lizing, která ji měla ukončit už 28. února 2022. Ačkoli bylo jasné už s velkým předstihem, že dvoučlánkové tramvaje nemůže dodat nikdo jiný než PK „Transportnyje Sistěmy“ a výroba tramvají tedy byla připravena s předstihem, Sberbank Lizing nedodala tramvaje včas.
Oficiálním důvodem zpoždění měly být časté bouře v Baltském moři v období měsíců leden a únor 2022. Tramvaje byly dopravovány z přístavu Usť-Luga do Baltijsku. Kaliningrad se kvůli zpoždění rozhodl požadovat smluvní pokutu, zda však bude skutečně dodavatelem vyplacena, ovšem není možno zatím potvrdit. Jedna tramvaj vyšla Kaliningrad na zhruba 170 mil. RUB, což bylo před válkou přibližně 55 mil. Kč (nyní už jen cca 35 mil. Kč), a tedy se na ruské poměry vzhledem k pouhé dvouvozové konfiguraci jednalo o nezvykle vysokou cenu, a to i když uvážíme, že tramvaj má podvozky uzpůsobeny na v Rusku méně obvyklý rozchod 1 000 mm. Nové vozy byly nasazeny do provozu s cestujícími poprvé 1. února 2022. Starší tramvaje zatím zůstávají v provozu.