Španělsko-polský Solaris Bus & Coach získal svou první zakázku na dodání tříčlánkových vozů. Nepůjde ale o trolejbusy (byť i zde je k podpisu kontraktu díky vítězství Škody Electric v Bratislavě velice blízko), nýbrž o elektrobusy. Příchod tříčlánkového elektrobusu sice Solaris avizoval dlouho dopředu, dosud ale žádný vůz v této konfiguraci nepředstavil. Nyní firma oznámila, že dodá 14 vozů dopravci Tide Bus Danmark v Dánsku pro provoz ve městě Aalborg, kde je ve výstavbě nový 12 km dlouhý BRT (Bus Rapid Transit) systém, jenž by měl být uveden do provozu v příštím roce.
Dosud s tříčlánkovými elektrobusy bodovali jen konkurenti Solarisu v tomto segmentu vozidel na evropském trhu – HESS a Van Hool. Pro Solaris je tedy vítězství v dánské soutěži nesmírně důležité, už jen kvůli získání potřebné reference. Vozidla Urbino 24 Electric budou vyhotovena v designu MetroStyle, který byl použit i na prototypu tříčlánkového trolejbusu (ten je dosud jediným vozem, který nezvyklé designové provedení čela má).
Vozidlo má být poháněno dvěma motory o celkovém výkonu 240 kW. Baterie určené primárně pro pomalé nabíjení skrze zásuvný konektor budou mít kapacitu elektrické energie přes 700 kWh. Ve výbavě bude pochopitelně klimatizace, LED osvětlení či USB porty pro nabíjení drobných elektronických zařízení, z nadstandardní výbavy můžeme jmenovat systém Mirror Eye, který nahrazuje zpětná zrcátka, anebo systém Mobileye Shield+, který upozorňuje řidiče na přítomnost chodců a cyklistů v blízkosti vozidla (zejména v tzv. mrtvých úhlech).