Španělský výrobní závod Stadleru uspěl ve výběrovém řízení na dodání až 28 tramvají pro města Alicante a Valencie (přičemž ve druhém jmenovaném městě výrobní závod Stadleru sídlí). Ve výběrovém řízení vypsaném loni v srpnu byl Stadler překvapivě jediným uchazečem.
Zadavatelem byla v tomto případě společnost FGV (Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana), jež v obou uvedených městech provozuje tramvajovou dopravu. Základní kontrakt počítá s dodáním 16 vozidel, zbylých 12 je předmětem opce, která může být využita ve dvou objednávkách po šesti kusech. Přestože zadání zakázky počítalo s tím, že nabízené tramvaje musí být kompatibilní pro obě města, předpokládá se, že 16 vozů z první objednávky poputuje pouze do Alicante a do Valencie zamíří až vozidla opční, tedy v případě, že bude nákup těchto tramvají v budoucnu zapotřebí (to se má odvíjet především od avizovaného růstu sítě tramvají ve Valencii).
Stadler v soutěži uspěl s modelem Tramlink, který v minulosti získal v rámci koupě španělského závodu Vosslohu a který od té doby dále zdokonaluje a rozvíjí. Z hlediska koncepce jde v základním provedení o 100% nízkopodlažní tramvaje s neotočnými podvozky. FGV bude tramvaje označovat interně jako svou řadu 4500.
Odhadovaná hodnota zakázky na 16 tramvají včetně údržby činila 90,5 mil. € (zhruba 2,172 mld. Kč), výsledná cena byla nakonec nižší: 84,3 mil. € (přibližně 2,023 mld. Kč). Dodávka tramvají má proběhnout do 22 měsíců, uvedení do provozu se předpokládá na počátku roku 2025.