V jediném nizozemském trolejbusovém provoze – v Arnhemu – vyrazila do ostrého provozu s pasažéry od 12. 5. 2024 nově dodaná Trollina s designem MetroStyle, jenž byl dosud v případě trolejbusů (v této generaci) použit pouze na prototypu 24m vozu. Solaris Bus & Coach ze španělské skupiny CAF uspěl v soutěži na jejich dodání v září 2022, kdy porazil HESS a Van Hool. Celkem do města proslaveného neúspěšnou operací Spojenců z období druhé světové války zamířilo deset vozů o délce 18 m.
Elektrickou výzbroj pro trolejbusy dodal polský Medcom, což je i pro Arnhem novinka. Dosud zde bez ohledu na to, kdo byl dodavatelem mechanické části vozidel, dominoval výrobce Kiepe Electric. První z trolejbusů byl do města převezen dne 23. 1. 2024, dodávky dalších pak pokračovaly v nadcházejících týdnech. Trolejbusy, jež obdržely ev. č. 5275–5284, jsou řešeny jako tzv. parciální a disponují trakční baterií na bázi článků LTO o vysoké kapacitě elektrické energie 90 kWh a jedním asynchronním trakčním motorem o výkonu 240 kW z produkce TSA.
Jako zajímavost můžeme zmínit, že v posloupné řadě číslování arnhemských trolejbusů vznikla se zařazením Trollin mezera, neboť poslední dodaný vůz z produkce švýcarského HESSu nese evidenční číslo 5273. Následující evidenční číslo 5274 bylo propůjčeno zkušebnímu trolejbusu SwissTrolleyPlus (rovněž od HESSu), jenž se ve městě objevil krátce na testování v roce 2019, přičemž systém používaný dopravcem neumožňuje obsadit jedno číslo dvakrát, a tak nová Trollina začínají až od čísla 5275. Novinkou je pak i lakování vozidel, které již není vyvedeno v tradiční modré barvě, ale v novém barevném schématu RRReis, což je obchodní značka, pod níž od roku 2020 působí různé dopravní společnosti ve vybraných provinciích Nizozemska, přičemž oblast okolo Arnhemu se k nim přidá až od roku 2026. Okolo barevného řešení trolejbusů se přitom rozpoutala poměrně živá diskuze, protože modré lakování bylo pro místní trolejbusy charakteristické po dobu 75 let a lidé se nechtěli tohoto distinktivního rysu trolejbusů vzdát.
Na nově dodaných vozech nejprve proběhly nezbytné zkušební jízdy v síti a zácviky řidičů i dalšího provozního personálu, řešeny musely být i drobné technické problémy. Do provozu byly trolejbusy nasazeny od 12. 5. 2024 na linku číslo 352 spojující Arnhem s Oosterbeekem a Wageningem. Trolejbusový provoz do Oosterbeeku byl přitom od 10. 12. 2021 zastaven a nahrazen CNG autobusy Mercedes-Benz Citaro (z let 2009 a 2010), které v prodloužené trase do Wageningu začaly lokalitu obsluhovat. Wagening takto sice získal posílené přímé spojení s Arnhemem, nicméně obyvatelé Oosterbeeku proti zastavení „svých“ trolejbusů protestovali. Řešením se zdálo být prodloužení trolejbusové trati o cca 1 km v rámci Oosterbeeku s tím, že zbylý cca 12km úsek do Wageningu bude obsluhován již na trakční baterie. Přesně v tomto gardu se podařilo projekt odsouhlasit i realizovat, byť oproti optimistickým prognózám došlo k posunu z roku 2023 na rok letošní, přičemž vzniklé „zpoždění“ bylo dáno pozdější objednávkou vozidel (samotná prodloužená trať byla skutečně dokončena již v prosinci 2023). Občané se každopádně trolejbusů dočkali.
Připomeňme, že dosud měl Arnhem k dispozici pouze dva parciální trolejbusy, které vznikly pokusnou přestavbou dvojice trolejbusů SwissTrolley (u nichž došlo k výměně pomocného dieselového agregátu za bateriové boxy). Tyto trolejbusy, třebaže byly určeny i pro unikátní rychlonabíjení, ale nemají dostatečnou kapacitu elektrické energie v bateriích, aby mohly celý úsek do Wageningu a zpět bez mezinabití zvládnout.