Jediný švédský trolejbusový provoz se dočkal obnovy svého vozového parku. Mrňavý systém ve městě Landskrona na jihu Švédska byl uveden do provozu 27. 9. 2003 a dosud zahrnuje jen 3,4 km dlouhou linku číslo 3 spojující nádraží s centrem. Původně byla pro provoz zakoupena jen tři Trollina 12 s elektrickou výzbrojí od maďarského GANZu, v letech 2010 a 2013 ale byly – vzhledem k růstu pasažérů a potřebě provozní rezervy – pořízeny ještě dva vozy s elektrickou výzbrojí od Škody Electric, z nichž jeden byl vybaven trakčními bateriemi, zatímco ten starší disponoval dieselagregátem (tři vozy z roku 2003 byly rovněž vybaveny baterií, avšak jen s nízkou kapacitou elektrické energie pro nouzový dojezd).
Po 21 letech služby došlo nyní k náhradě nejstarších trolejbusů z roku 2003, když byly pořízeny na základě soutěže z loňského roku tři parciální trolejbusy Solaris Trollino 12, jejichž elektrickou výzbroj dodala opět Škoda Electric, jež byla zodpovědná také za finální montáž a zkoušky vozidel, z nichž první se v ulicích Plzně objevilo na testování v závěru července 2024.
Vzhledem k provozní nespolehlivosti vozů s výzbrojí GANZ způsobenými komplikovaným obstaráváním náhradních dílů docházelo v posledních letech nezřídka k náhradě trolejbusů na trase novými elektrobusy z produkce společnosti BYD. I proto visely nad budoucností jediné švédské trolejbusové linky otazníky. Infrastruktura trolejbusů je ovšem stále ve vynikající kondici a náklady na její údržbu jsou takřka zanedbatelné, a tak provedené propočty ukázaly, že by nebylo ekonomické trolejbusovou trať snášet. Namísto toho bylo vypsáno výběrové řízení na zajištění dopravní obslužnosti města po 15. prosinci 2024, v němž bylo podmínkou zachování trolejbusů na lince číslo 3.
Nové trolejbusy byly slavnostně představeny veřejnosti dne 12. 12. 2024, kdy došlo také na slavnostní křest. Už v roce 2003 získala Trollina jména začínající na „El“, konkrétně Ella, Elvira a Ellen. K nim se v letech 2010 a 2013 přidaly Else-len a Elvis. Nová trojice nese nyní jména Elise, Elton a Elina. Cestující začali trolejbusy, jež obdržely ev. č. 1891–1893 využívat od 15. 12. 2024.
O starší vozy (z nichž vůz ev. č. 6992 měl být už od roku 2022 nepojízdný) mezitím projevili zájem v Budapešti (jako o donory náhradních dílů), kam měly být dva z nich – ev. č. 6992 a 6993 – již přepraveny. Poslední z „GANZů“, ev. č. 6991, by měl zůstat ve Švédsku a zamířit do muzejních sbírek. Mladší vozy 6990 a 6994 nadále zůstávají v provozu pod novými evidenčními čísly.