Provozovatel varšavských tramvají (Tramwaje Warszawskie) zřejmě nevyužije opci na nákup dalších až 90 tramvají z produkce jihokorejské společnosti Hyundai Rotem. Ta se stala překvapivým vítězem na dodání až 213 vozů v červnu 2019, přičemž základní kontrakt předpokládal dodání 123 tramvají, z nichž 20 mělo být dlouhých 24 m (v jednosměrném provedení) a zbylých 103 mělo mít délku 33 m (z toho 85 obousměrných a 18 jednosměrných).
Dodávky tramvají ze základního balíku začaly na jaře 2021, přičemž první vůz (ještě ve zkušebním provozu) byl s pasažéry vypraven dne 14. 12. 2021. Dnes (tj. k 13. 9. 2022) je ve městě již 38 jihokorejských tramvají (ne všechny jsou ale zařazeny do provozu s cestujícími), z nichž 36 reprezentuje obousměrnou delší variantu s označením 140N, zatímco po jednom kuse jsou prozatím zastoupeny typy 141N (jednosměrná 33m modifikace) a 142N (24m jednosměrná verze). Dodávky dalších tramvají prozatím plynule pokračují (na lodích mezi Koreou a Polskem se jich momentálně plaví dalších šest), přičemž dopravce ve veřejných prohlášeních uvádí, že s tramvajemi panuje naprostá spokojenost a pouze na počátku se objevily drobné chybičky, jež jsou ale u zavádění nového typu běžné a již se je podařilo odrušit. Výrobce má plnit také udané hodnoty spotřeby elektrické energie. Přesto se zdá, že Tramwaje Warszawskie nepřistoupí na využití opce na dodání dalších 90 vozů (45 typu 140N a 45 typu 141N).
Důvodem je skutečnost, že Hyundai Rotem s ohledem na situaci na trhu požaduje navýšení plateb za vozidla, a to i na ta, která jsou součástí základní dodávky. Dopravce ale přisypání peněz prozatím odmítá a nevidí ani možnost zdražení devadesátky opčních vozů, přestože si situaci na trhu dle svých slov dobře uvědomuje. Zároveň ale pracuje město s napjatým rozpočtem a na navýšení kupní ceny nemá mít prostředky. Hyundai Rotem na druhé straně nechce tramvaje za dříve podepsanou cenu dodávat, čímž vznikla patová situace. Pakliže skutečně nebudou prostředky na pořízení devíti desítek dalších vozů nalezeny, bude to patrně znamenat prodloužení životnosti starších vysokopodlažních tramvají z produkce Konstalu.