
Žytomyr kupuje 49 trolejbusů od Belkommunmaše
Belkommunmaš může v tomto roce už poněkolikáté opět otevírat šampaňské. Z Ukrajiny si odváží další významný kontrakt, tentokrát na 49 trolejbusů pro město Žytomyr, které leží západně od Kyjeva.
Belkommunmaš může v tomto roce už poněkolikáté opět otevírat šampaňské. Z Ukrajiny si odváží další významný kontrakt, tentokrát na 49 trolejbusů pro město Žytomyr, které leží západně od Kyjeva.
Sibiřský Krasnojarsk plánuje po dlouhé době významnější obnovu elektrického vozového parku. Příští rok se totiž chystá pořídit 30 nových trolejbusů a 10 nových tramvají.
Ukrajinské město Kamjanske (dříve Dněprodzeržinsk) vyhlásilo 1. října 2019 tendr na 12 nových tramvají o minimální délce 15,5 m. Odhadovaná hodnota zakázky je 201 600 000 hřiven, neboli cena jedné tramvaje bude v přepočtu zhruba 15,9 mil. Kč.
Španělský výrobce CAF uspěl ve výběrovém řízení na dodávku dalších až 50 tramvají pro anglický Birmingham. Základní kontrakt počítá s dodáním 21 vozů, dalších 29 je předmětem opce.
Téměř 190tisícové město Hagen ležící v německé spolkové zemi Severní Porýní-Vestfálsko, cca 50 km od Düsseldorfu, má svou MHD postavenou na autobusových linkách. To by ale se mohlo změnit.
Toskánské město Livorno, které má momentálně okolo 157 tisíc obyvatel, se v současnosti zaobírá přípravou plánu udržitelné mobility, který by měl být dokončen mezi květnem a červnem 2020 a předložen ke schválení městské radě v červenci 2020.
Statutární město Most uzavřelo smlouvu s Ing. Jiřím Pospíšilem, Ph.D., jejímž předmětem je vypracování studie na rozvoj tramvajových tratí v ulicích Mostu. Hodnota zakázky je 326.000 Kč. Výběr zhotovitele studie byl proveden na základě otevřeného výběrového řízení.
Zatímco dodávku nových trolejbusů zajistí Škoda Electric ve spolupráci s libchavským SORem, nové plynové autobusy si jihlavský DP objednal u Solarisu. Smlouvu na celkem 5 dvanáctimetrových vozů podepsal jihlavský DP dne 3. 10. 2019.
Trolejbus Škoda-Sanos, též značený Škoda-Sanos S 200 (někdy také nesprávně S 200 Tr), se vrátil do Zlína. Po dlouhých 16 letech od odprodeje původně k historickým účelům určeného vozu ev. č. 329 se objevil ve Zlíně prototyp ikonického trolejbusu, jenž byl dodán do tehdejšího Gottwaldova v roce 1983.
Německý Augsburg vyhlásil vítěze výběrového řízení na dodávku 11 nových tramvají s opcí na dalších 16 kusů. Nejlepší nabídku podal švýcarský Stadler, který nabídl model Tramlink vyvinutý původně španělským Vosslohem.