Uběhl jen necelý měsíc od chvíle, kdy GTLK vybrala dodavatele trolejbusů pro Samaru, a první vozy jsou už na světě. Do konce toho měsíce jich PK Transportnyje Sistěmy vyrobí celkem 22.
Nové vozy jsou typu Admiral 6281 a nesou pro Samaru netradiční oranžový lak. Místní provoz se příchodem nových trolejbusů omladí, avšak jen nepatrně, protože je jeho park poměrně zastaralý. V nejbližší budoucnosti tedy bude muset samarská radnice najít způsob, jak co nejrychleji přikoupit další trolejbusy.
Nové vozy, které jsou řešeny jako klasické s nouzovým pohonem, zaujmou nejen neobvyklým lakem, ale také netradičním uspořádáním sedadel v zadní části vozu, která jsou orientována svým čelem k zadním dveřím, umístěna na vysoké podestě a oddělena různými madly. Toto nevzhledné uspořádání si vzápětí na ruských sociálních kanálech věnovaných veřejné dopravě vysloužilo tvrdou kritiku, když se objevily například komentáře typu „zóna odcizení“, „to je, aby se tam ochlastům dobře leželo“, „mistrovské designerské myšlení“ aj. Jeden z uživatelů si dokonce všiml, že za těmito sedadly je okno označené jako nouzový východ, ačkoli v praxi by byl takovýto východ jen těžko použitelný. Aby toho nebylo málo, jiný přispěvatel podotkl, že se do trolejbusů Admiral může dostávat za deště voda a připojil video, které ukazovalo petrohradský Admiral s protékajícím stropem. Zdá se tedy, že kvalita nových Admiralů nemusí být taková, jakou se PK TS opakovaně chlubí a vyzdvihuje ji nad konkurenčními produkty.
Dalším městem, kam se trolejbusy PK TS podívají, bude zřejmě opět Ivanovo. Před pár dny totiž byla vypsána zakázka na dalších 8 vozů, které by se měly připojit k 31 loni dodaným. Ty přitom dodala právě PK TS.